Magnolia


Daha öncede yapmıştım bu tarifi ama o zamanlar çok yapılan bir tarif değildi. Hatırlatmak amaçlı tekrar yayınlıyorum ve yine bir furyadan eksik kalmıyoruum :)) Sürekli misafir ağırladığım için fırsat bulup yayınlayamamıştım magnolialarımı. Hafta sonunuzu bu leziz tarifle taçlandırmanız dileğiyle.. Musmutlu hafta sonları :)

Malzemeler

1 litre süt
1 su bardağından bir parmak eksik toz şeker
2 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı nişasta
1 yumurta sarısı
1 kutu krema
1 paket vanilya






Süsleme ve dolgu için

Muz
Çilek
Bebe bisküvisi




 Hazırlanışı

Süt tencereye dökülür.
Üzerine toz şeker, un, nişasta, yumurta sarısı ve vanilya eklenir.
Karıştırarak muhallebi kıvamında pişirilir.
Kaynadıktan sonra ocaktan alınır.
 Soğutulur.
Soğuduktan sonra 1 kutu krema eklenir.
Mikser ile çırpılır.
Bebe bisküviler rondodan geçirilir.( Dilerseniz yulaflı bisküvi de kullanabilirsiniz. )
Çilek ve muz dilimlenir.
Sunum yapılacak kuplara önce çekilmiş bisküvi koyulur.
Bir kaşık yardımıyla bastırılır.
Kup kenarlarına çilekler dizilir.
Muhallebiden 2 kaşık dökülür.
Muz dilimlenir ve muhallebinin üzerine koyulur.
Tekrar çekilmiş bebe büsküvisi muhallebi üzerine serpiştirilir.
Tekrar muhallebi dökülür.
Aynı işleme kup dolana kadar devam edilir.
En üst kata rondodan çekilmiş bebe bisküvisi serpiştirilir.
Çilek ile süslenir.
En az 6 saat buzdolabında bekletilir.
Servise sunulur.






eski tarifime ulaşmak için buraya tıklayın :)

Yorumlar

  1. blogunuzu tariflerinizi çok beğendim ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. emel ablacım ben de geldimm harika görünüyor eline sağlık:)) Ben de bekler,m:)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim, hemen geliyorum sizlere :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder